Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Start » Regulamin sklepu
Regulamin sklepu

W skrócie: WAŻNE INFORMACJE PRZED ZAKUPEM →
 

Regulamin sklepu naklej-to.pl ważny od 01.01.2023



Sklep internetowy NAKLEJ-TO działający pod adresem www.naklej-to.pl prowadzony jest przez Dorotę Orłowską-Łuczka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą GaleoDesign z siedzibą w Pasłęku, Pl. Grunwaldzki 7, zarejestrowaną w CEIDG prowadzoną przez Ministra Rozwoju i Finansów.
Sklep internetowy NAKLEJ-TO działający pod adresem www.naklej-to.pl dokłada starań, aby nasi Klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie podczas zakupów.
Sklep zabezpieczony jest certyfikatem SSL.
 
§1 Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin.
2. Sklep - serwis internetowy dostępny pod adresem www.naklej-to.pl, w którym to Klient składa zamówienia i dokonuje zakupów.
3. Sprzedawca - Osoba prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Galeo Design Dorota Orłowska-Łuczka z siedzibą w Pasłęku pod adresem Pl. Grunwaldzki 7/8, 14-400 Pasłęk (siedziba), wpisana do ewidencji działalności gospodarczej, NIP: 5782735504, REGON: 363285292. Sprzedawca posiada następujące dane kontaktowe - telefon: 780 161 230 oraz adres e-mail: sklep@naklej-to.pl. Kontakt pisemny na adres: GaleoDesign, ul. Geodetów 4, 14-400 Pasłęk.
4. Klient, użytkownik: pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym Konsument, osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilny), osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu.
5. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki (m.in. rodzaj i ilość towaru).
6. Konto - indywidualny panel Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie, oznaczony loginem i hasłem, zawierający dane Użytkownika służące m.in. do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, dane dotyczące wpłat.
7. Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu
8. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
9. Towar - każda naklejka/plakat sprzedawana za pośrednictwem Sklepu, dostępna jest na zamówienie.
10. Dni Robocze: dni od poniedziałku do piątku, przy czym nie obejmują świąt państwowych, kościelnych oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy.
11. Dane Dostępowe: login, e-mail oraz hasło do konta Użytkownika.
 
§2 Założenie i utrzymanie Konta w Sklepie
1. Celem złożenia zamówienia na Towar Użytkownik rejestruje się w Sklepie - Konto zakładane jest po wypełnieniu przez Użytkownika formularza dostępnego w Sklepie. Przy wypełnianiu formularza Użytkownik potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacji oraz dokonuje wyboru iż zamierza albo nie korzystać z Konta w Sklepie.
2. Przy tworzeniu Konta w Sklepie Użytkownik może wyrazić zgodę na przesyłanie mu informacji handlowych dotyczących oferowanych przez Sklep Towarów na adres e-mail podany podczas zakładania Konta lub adres e-mail zaktualizowany przez Użytkownika. Użytkownik może w każdej chwili cofnąć tę zgodę. Cofnięcie zgody jest możliwe po ponownym zalogowaniu się do Konta i wybrania odpowiedniej opcji.
3. Po zaakceptowaniu utworzenia Konta przez Użytkownika, Sklep przesyła Użytkownikowi potwierdzenie założenia Konta na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w procesie rejestracji w Sklepie oraz inne wymagane prawem informacje.
4. Użytkownik zobowiązany jest chronić przed osobami nieupoważnionymi własne dane do Konta w Sklepie.
5. Dostęp do Konta następuje po zalogowaniu się w Sklepie. Każdorazowe skorzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu w jego obowiązującej w danym czasie wersji, dlatego Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem każdorazowo przed skorzystaniem ze Sklepu.

6. Po zalogowaniu się do Sklepu Użytkownik ma prawo zmiany swoich danych podanych przy utworzeniu Konta

§3 Procedura składania zamówienia
1. Sklep przyjmuje zamówienia w następujący sposób:
a. poprzez stronę internetową www.naklej-to.pl - całą dobę 7 dni w tygodniu,
b. telefonicznie pod numerem telefonu 780 161 230 - od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00,
c. pocztą elektroniczną, wysyłając na adres sklep@naklej-to.pl zamówienie zawierające niezbędne dane do jego realizacji (dane odbiorcy z nr telefonu, adres dostawy, rodzaj i liczba towaru, forma płatności i wysyłki - jeśli zamówienie dotyczy konkretnych produktów wystawionych na sprzedaż w naszym sklepie internetowym; przy zamawianiu  produktów innych niż w sklepie lub innych rozmiarów prosimy o opisanie ich z podaniem rozmiarów i kolorów)  - całą dobę 7 dni w tygodniu, na wiadomości odpowiadamy  od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00 - skrzynkę mailową obsługują ludzie.
2. Składając Zamówienie na stronie sklepu należy wybrać Towar i dodać go do Koszyka. Następnie należy postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami na stronie sklepu.
3. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności za Towar.
4. Do zatwierdzenia Zamówienia Klient musi zaakceptować Regulamin Sklepu.
5. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Zamówienie zostaje złożone w chwili naciśnięcia przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę".
6. Po dokonaniu Zamówienia sklep dostarcza Klientowi na adres jego poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia zamówienia.
7. Zamówienia są realizowane (wysyłka Towaru) w przeciągu 5 dni roboczych:
- od złożenia zamówienia płatnego Przelewami24 lub za pobraniem
- od zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym w przypadku zapłaty przelewem bankowym
Czas doręczenia przesyłek przy różnych formach wysyłki z towarem podajemy w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
8. Możliwy jest odbiór osobisty w punkcie firmy w Pasłęku, ul. Geodetów 4, w dniach pn-pt. w godz. 9:00 - 17:00, po potwierdzeniu zamówienia i ustaleniu telefonicznym terminu odbioru. Czas produkcji: do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Prosimy o odbiór osobisty w ciągu maksymalnie dwóch tygodni od złożenia zamówienia.
9. Koszty przesyłki podawane są przed złożeniem zamówienia. W niektórych przypadkach koszty przesyłki ponoszone są w całości przez Sklep (w zależności od kwoty zamówienia, kodów rabatowych, itp.)
10. Rejestracja i założenia Konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie. Klient może również złożyć zamówienie bez zakładania konta podając niezbędne dane do realizacji zamówienia lub telefonicznie oraz poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
11. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich (PLN). Ceny mogą ulegać zmianie, a zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Prezentowane ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia. Ich uzupełnienie następuje w momencie składania zamówienia.
12. Oferta sklepu internetowego obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - wysyłki realizujemy na terenie RP.
13. Fakt złożenia zamówienia, jego realizacji oraz wysyłka Towaru zostają potwierdzone przez system automatycznie drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
14. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
15. Każde potwierdzone zamówienie złożone w Sklepie jest weryfikowane przez obsługę Sklepu, a zamówienie zweryfikowane jest realizowane. Jeżeli zamówienie zawiera błędy lub brak jest kontaktu z Zamawiającym, zamówienie nie jest realizowane do czasu poprawy tych błędów przez Zamawiającego lub pracowników Sklepu po uprzedniej próbie kontaktu z Klientem.
16. Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia - jeśli nie zostało ono już zrealizowane (wysłane). Anulowanie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem Konta w Sklepie, do którego dostęp jest możliwy po zalogowaniu lub telefonicznie. Anulowanie zamówienia nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
17. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, których nie można potwierdzić albo brakuje danych kontaktowych, telefonu lub dane te są nieprawidłowe.
18. Zamawiający ma zawsze możliwość sprawdzania statusu swoich zamówień, gdy jest zalogowany w systemie.
19. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży produktu wybranego przez Zamawiającego nie później niż 3 dni, licząc od daty potwierdzenia zamówienia. O fakcie odstąpienia od umowy Użytkownik zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.

§4 Płatności i rozliczenia
1. W Sklepie płatność za zakupy i dostawę można dokonywać w następujący sposób:
-  przy odbiorze - od wartości zakupów w koszyku minimum 30,00zł
Każde zamówienie z płatnością za pobraniem potwierdzamy kontaktując się z klientem telefonicznie lub mailowo. W przypadku braku kontaktu z klientem (klient nie odbiera telefonu, nie ma odzewu na mail lub sms) zamówienie nie jest realizowane i następuje jego anulowanie w przeciągu 7 dniu od jego złożenia.
-  przelewem - przedpłatą na konto Sklepu w mBanku,
-  przelewem on-line - przelewem internetowym w systemie Przelewy24.pl
-  kartami Visa, Mastercard, PayPal w systemie Przelewy24.pl
-  przy zamawianiu  produktów innych niż w sklepie lub innych rozmiarów wymagana jest 100% przedpłata na nasz rachunek bankowy
Na zapłatę za zamówienie  przelewem/przelewem on-line oczekujemy 7 dni. Jeśli zapłata nie nastąpi - zamówienie po tym terminie jest anulowane.
Przesyłek za pobraniem - niezależnie od kwoty zamówienia - nie wysyłamy na nasz koszt.
Wysyłki za pobraniem realizujemy do kwoty 300zł.
Przy płatności online lub przedpłacie na konto - przy zamówieniu powyżej 300zł dostawa naklejek następuje na nasz koszt - wysyłamy najtańszą formą dostawy możliwą dla wybranych rozmiarów naklejek/plakatów.
2. Operatorem kart płatniczych w systemie Przelewy24.pl jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. Sklep nie pobiera informacji o numerach kart kredytowych ani szczegółach kont bankowych Zamawiającego dla płatności on-line. Płatności on-line wykonywane są za pośrednictwem naszego partnera, który realizuje płatności na prośbę kupującego przy użyciu swojej bezpiecznej technologii.
4. Ewentualne szkody wynikłe z niewłaściwego podania danych kontaktowych ponosi Zamawiający.
5. Każde zamówienie realizowane jest wraz z paragonem/fakturą potwierdzającą kwotę zakupu oraz wyszczególniającą zakupione produkty.
6. Wymagania techniczne korzystania z usług portalu internetowego: dostęp do internetu, komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową, rozdzielczość ekranu minimum 1024 x 768, komputer Zamawiającego musi mieć włączoną opcje akceptacji "cookies".
7. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
8. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji umowy sprzedaży strony zobowiązują się w pierwszej kolejności rozwiązywać polubownie, a w przypadku nieuniknionego sporu właściwym do rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy wskazany przez Klienta.
 
§5 Reklamacje
1. Klient ma prawo do reklamacji towaru tylko na podstawie uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu na zasadach określonych przez ustawę.
2. Klient odsyła towar, będący przedmiotem reklamacji na własny koszt i ryzyko, w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
3. Użytkownik może składać reklamacje związane z Towarem oferowanym przez Sklep za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie, e-mailem na adres naszego sklepu lub pisemnie (listownie). Reklamacje składane poprzez sms/w wiadomościach messenger nie są przez nas przyjmowane.
4. Reklamacja powinna zawierać:
-  dane identyfikacyjne Użytkownika i numer zamówienia lub inne dane pozwalające na identyfikację reklamowanego Towaru,
-  określenie przedmiotu reklamacji i roszczenia w stosunku do Sklepu (np. obniżenie ceny, wymiana na nowy towar, itp.).
W przypadku zniszczenia opakowania/towaru w czasie transportu prosimy dołączyć do informacji zdjęcia zniszczeń opakowania/towaru.
5. Zwrot Towaru może nastąpić jedynie w naszym oryginalnym opakowaniu w terminie 14 dni kalendarzowych, wyłącznie po wcześniejszym zawiadomieniu o zamiarze zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru. Do zwrotu muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi towar został dostarczony do Zamawiającego oraz oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i preferowanej formie rozliczenia zwrotu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. W przypadku, gdy podane w reklamacji dane lub informacje będą niewystarczające do jej rozpatrzenia Sklep zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie.
7. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
8. Użytkownik otrzymuje informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zakładania Konta lub na adres e-mail podany przez Użytkownika w reklamacji.

§6 Odstąpienie od umowy / zwrot towaru
1. Klientowi zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Nasze produkty (naklejki/plakaty) wykonujemy po złożeniu zamówienia przez Klienta. Nie są to towary wykonywane w masowych ilościach, które magazynujemy. Proponowana ilość rozmiarów i kolorów to wyklucza, stąd traktujemy je jak wyroby indywidualne. Przed zakupem prosimy zapoznać się z opisem produktu, instrukcją naklejania oraz zmierzyć powierzchnię, na której ma być przyklejona naklejka. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie przyjmujemy zwrotów z powodu niezakceptowania wzoru po zakupie.
2. W przypadku nieodebrania przesyłki z zamówieniem i zwrotu jej do naszego sklepu przez firmę kurierską, sklep nie zwraca kwot opłaconych za nieodebrane produkty spersonalizowane, zawierające indywidualne dane klienta jak naklejki z imieniem dziecka, naklejki z nazwą jachtu/na pawęż, plakaty z dodanym imieniem, które klient wpisał w odpowiednie pole/podał w zamówieniu. Ponowna wysyłka jest możliwa tylko po uiszczeniu opłaty za wybraną formę wysyłki.

Regulamin zaktualizowany dnia 02.01.2024r.

UWAGA! Zamówienia płatne przy odbiorze złożone przez stronę sklepową realizujemy od wartości zakupów w koszyku minimum 30,00zł.

ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH NA WZORY I ROZMIARY INNE NIŻ PREZENTOWANE W SKLEPIE NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM. WYMAGANA WPŁATA ZA ZAMÓWIENIE WRAZ Z KOSZTEM PRZESYŁKI NA NASZ FIRMOWY RACHUNEK BANKOWY.

Zapraszamy na zakupy!


Szanowny Kliencie!
Jesteśmy producentem naklejek i plakatów na zamówienie. Nasze produkty, a zwłaszcza naklejki, w związku z szeroką możliwością konfiguracji traktowany jest jako produkt na zamówienie (art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta) i nie podlega zwrotowi.
Zamówienia za pobraniem nie przyspieszają terminu wysyłki naszych produktów do Państwa!
Prosimy o przemyślane zakupy. Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem sklepu, czasem dostawy oraz sposobem aplikacji naszych naklejek.


Strona główna
Darmowa dostawa od 300zł

DARMOWA DOSTAWA
OD 350 zł

Drukujemy eko tuszami

BEZPIECZNE TUSZE

W naklej-to stosujemy tylko EKO opakowania

WYSYŁKA W TUBACH
I KARTONACH

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania witryny (cookies niezbędne) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne). Klikając w ustawienia dowiesz się więcej lub zmienisz preferencje urządzenia, z którego korzystasz. Szczegółowe informacje znajdziesz również w naszej polityce prywatności.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ