Polecamy zakupy w naszym sklepie, bez konieczności wychodzenia z domu. Przyjmujemy zamówienia poprzez sklep internetowy www.naklej-to.pl, telefonicznie (w godz. 9:00 - 17:00) lub e-mailem na adres: sklep@naklej-to.pl. Naklejki wykonujemy na Państwa zamówienie, po jego złożeniu, w kolejności rejestracji zamówień w naszym systemie.
Przed zakupem proponujemy zapoznać się z instrukcją naklejania naszych naklejek: jak naklejać?
Nasi pracownicy udzielą Wam wszelkich informacji o produktach z naszej oferty. W ofercie mamy naklejki wycinane z folii jednobarwnej, naklejki drukowane i plakaty.
W sklepie mamy dostępne opcje zamówienia z zapłatą na nasz rachunek w Mbank, poprzez serwis Przelewy24 (płatność elektroniczna) lub za pobraniem (opcja dostępna przy zamówieniu minimum 30zł w koszyku).
Występuje również opcja odbioru osobistego po wcześniejszym złożeniu zamówienia i umówieniu terminu odbioru w dniach pn-pt. w godz. 9:00 - 17:00 – odbiór osobisty w naszym biurze w północnej Polsce, ul. Geodetów 4, 14-400 Pasłęk (warmińsko-mazurskie). Czas produkcji: do 4 dni roboczych od zamówienia. Nasz sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową, stąd przed odbiorem osobistym kontaktujemy się z klientem i umawiamy termin odbioru (nie umawiamy się "z dnia na dzień").
Aby uprościć proces dostawy nie zapomnij podać przy zamówieniu numer telefonu oraz adres e-mail, co jest bardzo istotne dla doręczających paczki kurierów oraz odbioru w paczkomacie. Jeśli macie zamiar nie odebrać przesyłki – prosimy: nie zamawiajcie.
Wasze zamówienie jest „aktywne” w naszym sklepie przez 7 dni od jego złożenia. Na zadeklarowaną wpłatę przelewem oczekujemy właśnie te 7 dni. Po tym czasie – jeśli płatność nie nastąpi – zamówienie jest anulowane. Informujemy Was o aktualnym statusie zamówienia w kolejnych e-mailach.
Zamówienia na Twój własny wzór/pomysł (wysłany na nasz e-mail) realizujemy po zapłacie. W cenie wykonujemy kilka projektów do wyboru oraz korektę wybranego. Zamówienia te wysyłamy w ciągu 3 dni od zaakceptowania wzoru końcowego.
Jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie a chcesz się upewnić, kiedy będzie wysyłka/gdzie jest teraz Twoja paczka – zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie. Przy kontakcie z nami podaj nr swojego zamówienia. Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu, który otrzymałeś od nas po złożeniu zamówienia.
Jeśli założyłeś konto w naszym sklepie (dokonałeś rejestracji) - możesz śledzić zamówienie na każdym jego etapie - kliknij w swój link do zamówienia, który otrzymałeś od nas w e-mailu po złożeniu zamówienia.
ZAMÓWIENIA ZA POBRANIEM
Zamówienia za pobraniem realizujemy od kwoty 30zł w koszyku. Zamówienia złożone za pobraniem nie przyspieszają u nas wysyłki, gdyż jesteśmy producentem - nasze produkty wykonujemy na bieżąco wg składanych zamówień. Dlatego dzwonimy do osób, które zamówiły naklejki za pobraniem, aby potwierdzić zamówienie i ustalić dogodny termin dostawy. Kontaktujemy się z tymi osobami wszystkimi dostępnymi nam kanałami: telefonicznie, poprzez e-mail lub sms. Jeśli próby kontaktu są nieskuteczne - nie realizujemy tego zamówienia, po prostu nie mamy pewności, że przesyłka zamówiona za pobraniem zostanie odebrana. Przypominamy: wszystkie zamówienia wykonujemy po ich złożeniu - bez pewności jego odbioru nie podejmujemy się realizacji. Zamówienie nie potwierdzone pobraniowe anulujemy w sklepie w ciągu 7 dni od jego złożenia.
Pamiętajcie - jesteśmy producentem. Nasze produkty wykonujemy w naszej pracowni, po złożeniu przez Was zamówienia. Zamówienia wysyłamy do Was w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od ich złożenia + dostawa. Wysyłkę realizujemy 2 razy w tygodniu.
Zamówione w naszym sklepie produkty wysyłamy jako rulon zabezpieczony w środku, w sztywnych kartonach/tubach, z tektury ekologicznej. Mniejsze wzory wysyłamy w usztywnionej kopercie (zapoznaj się z opisem produktu, czy ma opcję wysyłki listem!).
Zamawiając w naklej-to.pl możecie wybrać dostawę za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera InPost pod wskazany adres lub odebrać ją w paczkomacie InPost. Małe wzory wysyłamy też listami poczty.
W okresie świątecznym zwiększa się ruch zakupowy w e-sklepach, więc należy liczyć się z opóźnieniami doręczeń przesyłek. Przezornie nie odkładajmy zakupów na ostatni moment, aby cieszyć się nimi na czas.
Koszty wysyłki w naklej-to.pl i terminy doręczeń poszczególnych przewoźników znajdziesz: tutaj
JAK ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?
Nasza rada: sprawdzaj termin wysyłki Twojej paczki – zawsze wysyłamy e-mail z naszego sklepu z informacją o wysyłce – dzięki temu możesz zaplanować swój odbiór. Dodatkowo każdy przewoźnik informuje o terminie doręczenia. O wysyłce nasz sklep powiadamia Was e-mailem - wówczas następuje zmiana statusu zamówienia na "Zamówione towary wysłane".
W dniu doręczenia Wam paczki prze kuriera otrzymacie e-mail/sms z planowaną godziną doręczenia i numerem telefonu do niego. Po otrzymaniu takiej wiadomości możecie skontaktować się z kurierem i uzgodnić najbezpieczniejszy sposób doręczenia przesyłki.
InPost umożliwia odbiór przesyłki z paczkomatu z poziomu aplikacji mobilnej, dzięki czemu nie musicie wpisywać swojego numeru telefonu oraz kodu odbioru na panelu paczkomatu. Wystarczy, że pobierzecie aplikację w jednym z autoryzowanych sklepów (Google Play, App Store, Huawei AppGallery). Paczka w paczkomacie będzie przechowywana 48 godzin. Postarajcie się odebrać ją jak najszybciej - szybkie zwolnienie miejsca pozwoli innym osobom na skorzystanie z bezpiecznej formy nadawania oraz odbierania paczek.
Naklejki o rozmiarze max. 30x20cm możemy wysłać do Was listem poleconym (rejestrowanym). Listy polecone są bezpieczną formą wysyłki - mamy potwierdzenie ich nadania a ich odbiór należy potwierdzić podpisem. A jeśli listonosz nie zastanie Cię pod adresem odbioru wówczas pozostawi awizo - list będzie czekał na Twój odbiór w podanej na awizo placówce pocztowej. Dla listów poleconych wyświetlane są informacje o dniu nadania i doręczenia przesyłek, bez drogi ich przemieszczania. W razie zaginięcia listu poleconego (co zdarza się bardzo rzadko) można złożyć reklamacje. Dodatkowo przesyłki listowe mogą mieć nadany status priorytetowych, co skraca ich czas doręczenia.
Naszych naklejek nie wysyłamy listem zwykłym (nierejestrowanym).
Aby sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka musisz mieć jej numer. Wpisz go w odpowiednie pole przewoźnika, który ma doręczyć ci przesyłkę.
Paczki wysyłane za pośrednictwem kuriera DPD możesz śledzić na stronie przewoźnika https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Śledzenie przesyłki InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Wysłaliśmy już tysiące zamówień. Mamy duże doświadczenie w pakowaniu naszych produktów, aby bezpiecznie do Was docierały. Uszkodzenia zdarzają się bardzo, bardzo rzadko, jednak zawsze zalecamy sprawdzenie paczki przy kurierze, czy nie posiada żadnych uszkodzeń, jakie mogły pojawić się w transporcie. W przypadku problemu prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i powiadomić nas o sytuacji.
Troszcząc się o jakość naszych produktów i dostawy do Was nasza praca oraz naszych kurierów stała się jeszcze bardziej wymagająca. Jednak nadal praca ta jest naszym źródłem dochodów i pasją, którą realizujemy już kilka lat.
Zaglądajcie na naszą stronę sklepową i facebooka.
Dziękujemy, że jesteście z nami.
Naklej-to.pl
DARMOWA DOSTAWA
OD 300 zł
BEZPIECZNE TUSZE
WYSYŁKA W TUBACH
I KARTONACH