Koszyk
0
Naklejki na ściany
Start » Ważne informacje przed zakupem
Ważne informacje przed zakupem


Polecamy e-zakupy w naszym sklepie. Szybkie, wygodne, bez konieczności wychodzenia z domu. Przyjmujemy zamówienia poprzez sklep internetowy www. naklej-to.pl, telefonicznie lub e-mailem na adres: sklep@naklej-to.pl.

Przed zakupem proponujemy zapoznać się z instrukcją naklejania naszych naklejek: jak naklejać?
Nasi pracownicy udzielą Wam wszelkich informacji o produktach z naszej oferty. W ofercie mamy naklejki wycinane z folii jednobarwnej, naklejki drukowane i plakaty.

Jeśli chcesz zamówić naklejkę jednokolorową - wybór koloru ułatwi ci wzornik kolorów folii, z których wycinamy naklejki (dostępny również przy oferowanych naklejkach jednokolorowych w zakładce „Dostępne kolory naklejek”). Możemy wykonać również naklejki z naszej oferty w innym rozmiarze – zapytaj naszego konsultanta. Podany rozmiar i kolor pomoże nam wycenić Twoje zamówienie. Jeśli chcecie naklejkę lub plakat - własny wzór (inny niż w naszym sklepie) – napiszcie nam e-mail z opisem wzoru, rozmiarem i kolorem naklejki.

W sklepie mamy dostępne opcje zamówienia z zapłatą na nasz rachunek w Mbank, poprzez serwis Przelewy24 lub za pobraniem (opcja dostępna przy zamówieniu minimum 20zł w koszyku). Występuje również opcja odbioru osobistego – jednak w obecnej chwili musieliśmy z niej zrezygnować, ze względu na sytuację epidemiczną.

Zamówienia na Twój własny wzór realizujemy po zapłacie. Aby uprościć proces dostawy nie zapomnij podać przy zamówieniu numer telefonu oraz adres e-mail, co jest bardzo istotne dla doręczających paczki kurierów oraz odbioru w paczkomacie. Jeśli macie zamiar nie odebrać przesyłki – prosimy: nie zamawiajcie.

Wasze zamówienie jest „aktywne” w naszym sklepie przez 7 dni od jego złożenia. Na zadeklarowaną wpłatę przelewem oczekujemy właśnie te 7 dni. Po tym czasie – jeśli płatność nie nastąpi – zamówienie jest anulowane. Informujemy Was o aktualnym statusie zamówienia w kolejnych e-mailach.

Jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie a chcesz się upewnić, kiedy będzie wysyłka/gdzie jest teraz Twoja paczka – zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie. Przy kontakcie z nami podaj nr swojego zamówienia. Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu, który otrzymałeś od nas po złożeniu zamówienia.

Jeśli założyłeś konto w naszym sklepie (dokonałeś rejestracji) - możesz śledzić zamówienie na każdym jego etapie - kliknij w swój link do zamówienia, który otrzymałeś od nas w e-mailu po złożeniu zamówienia.


W obecnej sytuacji w Polsce niektórzy są jeszcze na kwarantannie. Dlatego dzwonimy do osób, które zamówiły naklejki za pobraniem, aby potwierdzić zamówienie i ustalić dogodny termin dostawy. Kontaktujemy się z tymi osobami wszystkimi dostępnymi nam kanałami: telefonicznie, poprzez e-mail lub sms. Jeśli próby kontaktu są nieskuteczne - nie realizujemy tego  zamówienia, po prostu nie mamy pewności, że przesyłka zamówiona za pobraniem zostanie odebrana. Przypominamy: wszystkie zamówienia wykonujemy w systemie "on demand"  - "na zamówienie" - bez pewności jego odbioru nie podejmujemy się realizacji.  Zamówienie nie potwierdzone pobraniowe  anulujemy w sklepie w ciągu 7 dni od jego złożenia.

BEZPIECZEŃSTWO PRZY PRODUKCJI
 

Dbamy o bezpieczeństwo naszych pracowników, stąd stosujemy się do wszystkich bieżących zaleceń i obostrzeń pandemicznych. W biurze i w naszej pracowni mamy stale dostępny płyn do dezynfekcji, a pracownicy używają rękawiczek i masek. Dezynfekujemy oczywiście powierzchnie, przy których pracujemy i z których korzystamy wspólnie w firmie. Nasze paczki możecie uważać za bezpieczne.

 

BEZPIECZNA WYSYŁKA Z NAKLEJ-TO.PL

Wiele informacji krąży wokół tematu przenoszenia wirusa na przesyłkach. Wiadomo, że paczki przechodzą długą drogę od momentu przygotowania do wysyłki u nas w sklepie, do odbioru u Was na miejscu. Ufamy jednak naszym przewoźnikom obserwując ich codzienną pracę w obecnej sytuacji. Mimo wszystko stosujmy się do zalecenia częstego mycia rąk wodą z mydłem oraz ich dezynfekcji od razu po kontakcie z obcymi nam przedmiotami i powierzchniami – dla własnego bezpieczeństwa.


Pamiętajcie - jesteśmy producentem. Nasze produkty wykonujemy w naszej pracowni, po złożeniu przez Was zamówienia. Zamówienia wysyłamy do Was w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od ich złożenia + dostawa. Wysyłkę realizujemy 2 razy w tygodniu.


Zamówione w naszym sklepie produkty wysyłamy jako rulon zabezpieczony w środku, w sztywnych kartonach/tubach, z tektury ekologicznej. Mniejsze wzory wysyłamy w usztywnionej kopercie. Zależy  nam, aby nasz produkt był rozpoznawany jako produkt polski, wykonany przez polską firmę, dlatego przesyłki sygnujemy naklejką ze specjalnym oznaczeniem.


Zamawiając w naklej-to.pl możecie wybrać dostawę za pośrednictwem kuriera DPD lub kuriera Poczty Polskiej Pocztex48 pod wskazany adres lub odebrać ją w paczkomacie InPost. Małe wzory wysyłamy też listami poczty. Współpracujemy z naszymi kurierami zgodnie z zasadami higieny oraz ich wytycznymi. Od momentu odbioru paczek od nas są one w rękach przewoźnika. Firmy kurierskie działają bardzo sprawnie. W okresie świątecznym zwiększa się ruch zakupowy w e-sklepach, więc należy liczyć się z opóźnieniami doręczeń przesyłek. Przezornie nie odkładajmy zakupów na ostatni moment, aby cieszyć się nimi na czas.


Koszty wysyłki w naklej-to.pl i terminy doręczeń poszczególnych przewoźników znajdziesz: tutaj 


JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ OD KURIERA DPD?
 

Nasza rada: sprawdzaj termin wysyłki Twojej paczki – zawsze wysyłamy e-mail z naszego sklepu z informacją o wysyłce wraz z numerem przesyłki do śledzenia – dzięki temu możesz zaplanować swój odbiór.

W dniu doręczenia Wam paczki otrzymacie e-mail/sms od kuriera DPD z planowaną godziną doręczenia i numerem telefonu do niego. Po otrzymaniu takiej wiadomości możecie skontaktować się z kurierem i uzgodnić najbezpieczniejszy sposób doręczenia przesyłki.  Możecie poprosić kuriera o pozostawienie paczki pod drzwiami i tym samym nie musicie potwierdzać odbioru przesyłki swoim podpisem.  Część z Was wybiera wysyłkę za pobraniem. Prosimy - jeśli jesteście na kwarantannie lub obawiacie się o swoje zdrowie - powiadomcie o tym kuriera przed odbiorem paczki, albo wybierzcie od razu przy zamawianiu płatność online. Paczka na pewno do Was dotrze.


Informacje o tym jak bezpiecznie odebrać paczkę u kuriera możecie poznać na stronie przewoźnika DPD: tutaj
 

JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ OD KURIERA POCZTY POLSKIEJ POCZTEX48?
 

Wasze zamówienia wysyłane za pośrednictwem kuriera Pocztex48 osobiście dostarczamy do umówionego punktu pocztowego z zachowaniem zasad higieny i bezpiecznego transportu. W dniu wysyłki powiadamiamy Was e-mailem (zmiana statusu zamówienia na "Zamówione towary wysłane") o wysyłce i podajemy numer przesyłki. Poczta Polska również powiadomi Cię o nadaniu paczki. W dniu planowanego doręczenia paczki otrzymasz e-mail/sms od kuriera o planowanym doręczeniu.  Możesz poprosić kuriera o pozostawienie paczki pod drzwiami. Pamiętaj, że kurier Pocztex - jeśli nie zastanie Ciebie pod adresem dostawy - pozostawia awizo. Paczka będzie czekała na odbiór we wskazanej w awizo placówce pocztowej maksymalnie 14 dni. Osobistą wizytę na poczcie potraktuj jako ostateczność.


Aby sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka wpisz jej numer: tutaj 


JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ Z PACZKOMATU?
 

InPost umożliwia odbiór przesyłki z paczkomatu z poziomu aplikacji mobilnej, dzięki czemu nie musicie wpisywać swojego numeru telefonu oraz kodu odbioru na panelu paczkomatu. Wystarczy, że pobierzecie aplikację w jednym z autoryzowanych sklepów (Google Play, App Store, Huawei AppGallery). Paczka w paczkomacie będzie przechowywana 48 godzin. Postarajcie się odebrać ją jak najszybciej - szybkie zwolnienie miejsca pozwoli innym osobom na skorzystanie z bezpiecznej formy nadawania oraz odbierania paczek.


Informację jak bezpiecznie odebrać paczkę w paczkomacie znajdziecie na oficjalnej stronie przewoźnika Inpost: tutaj


JAK ODEBRAĆ LIST Z NAKLEJKĄ?

Naklejki o rozmiarze max. 30x20cm możemy wysłać do Was listem zwykłym (tzw. nierejestrowany) lub poleconym (rejestrowanym). Te pierwsze są bez potwierdzenia odbioru - listonosz wrzuca je do skrzynki. Listy polecone są jednak bardziej bezpieczną formą wysyłki - mamy potwierdzenie ich nadania a ich odbiór należy potwierdzić podpisem (w sytuacji braku adresata pod adresem odbioru listonosz pozostawi awizo - list będzie czekał na Twój odbiór w podanej na awizo placówce pocztowej). Dla listów poleconych wyświetlane są informacje o dniu nadania i doręczenia przesyłek, bez drogi ich przemieszczania. W razie zaginięcia listu poleconego (co zdarza się bardzo rzadko) można złożyć reklamacje. Dodatkowo przesyłki listowe mogą mieć nadany status priorytetowych, co skraca ich czas doręczenia. 

Więcej o przesyłkach listowych dowiesz się tutaj


ŚLEDZENIE PRZESYŁEK OD NAKLEJ-TO.PL

Aby sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka musisz mieć jej numer. Wpisz go w odpowiednie pole przewoźnika, który ma doręczyć ci przesyłkę.


Paczki wysyłane za pośrednictwem kuriera DPD możesz śledzić na stronie przewoźnika tutaj

Paczki wysyłane przez kuriera Pocztex48 oraz listy polecone możesz śledzić tutaj

Śledzenie przesyłki InPost tutaj


Troszcząc się o jakość naszych produktów i dostawy do Was nasza praca oraz naszych kurierów stała się jeszcze bardziej wymagająca. Jednak nadal praca ta jest naszym źródłem dochodów i pasją, którą realizujemy już kilka lat.
Zaglądajcie na naszą stronę sklepową i facebooka.
 

Dziękujemy, że jesteście z nami.
 

Naklej-to.pl
 


Strona główna

Opinie o produktach

  • Naklejka na ścianę - motocross 2

    naklejka na ścianę Motocross 2Ocena produktu 5/5

    Naklejka super, porządna i warta swojej ceny. Jestem…
  • Naklejka na ścianę - kula ziemska 1

    naklejka na ścianę kula ziemska 1Ocena produktu 5/5

    Super świat nad łóżko mojej pociechy, podróżnika.
  • Naklejka na ścianę - drzewo na wietrze

    Drzewo na wietrze naklejka dekoracyjnaOcena produktu 5/5

    Naklejka super do przedpokoju. W koronie umieściłem…